lauantai 4. lokakuuta 2014

Korvapuusti Päivä

Korvapuusti Päivä

Iltaa naiset ja herrat!
Tänä (yönä,aamuna,päivällä etc,) minulla on teille asiaa. Tänään (4,10,2014) on valtakunnalline  korvapuusti päivä ja olen hoitanut jo korvapuusti asiat kysymykseni siis on... oletko sinä? 
No jos et ole niin täältä saat reseptin:www.myllynparas.fi/suomi/reseptit/makeat_leivonnaiset/pullat_ja_wienerit/korvapuustit/  ja lähikaupastasi saa varmaan kaikki ainekset!
Joka tapauksess minä kamppailen kaikkien aikojen syysflunssan kourissa....
Joka tapauksessa toivottavasti teidän päivä meni tai menee paremmin. Kuitenkin ajattelin silti tuoda teille ajatuksien ja tekojen listan tänä kauniina päivänä.

Päivän *ATSHUUUH* Idealista

  1. Paremmin nuoltavat vispilät
  2. Jatkoa Sarjakuva sankarista
                                                                    
1

Tiedättekö kun korvapuusti taikinaa vispilöi ja vispilä on täynnä
raakkaa taikinaa? Olen keksinyt tavan jolla saa enemmän taikinaa vispilään.... Vispilä on Kauha!!
                                                                    
2

Niin jatkoa siitä supersankari jutusta.
Hänen nimensä on Jacob Alacaster ja hänen äitinsä murhattiin  hän löytää isänsä itkemästä luurin äärestä. No tietysti hän vannoo kostoa New Yorkin alamaailmalle ( Niin joo hän asuu New Yorkissa ) Enempää en voi paljastaa....
                                                                    
Olen aivan tukossa limaa nenä ja keuhkot täynnä *ATSHUUU* Niin että pitäkää hauskaa ja muistakaa tehdä ne korvpuustit!

Hyvästi tältä*ATSHUU* kertaa