sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Sunnuntain arvostelut !

D&D


No niin! Tänään aion arvostella maailman tunnetuimman roolipelin osaatko arvata minkä ? No minähän kirjoitin sen otsikkoon... 
Joka tapauksessa   aloitetaan arvostelu!

                                                       

Olen itse vetänyt vasta yhden pelin ja en ollenkaan usko että olen tarpeeksi hyvä arvostelemaan tätä mahtavaa peliä! Mutta koetan silti... 

Olen hyvin varma että suurin osa maailman roolipelaajista on jossain vaiheessa pelannut DnDtä (Tai ainakin Pathfinderiä) itsekin olen vetänyt sen Starter Set sikkailun joten olen tarpeeksi valistunut sen pelin suhteen kertoakseni perus mielipiteeni.

D&D on täynnä mahdollisuuksia voit aloittaa vaikka *suolatuotannon (siis jos löydät jonkun paikan joka tuottaa sitä lopittomiin) tai voit ruveta jumalaksi mutta ehkä sinä vain haluat seikkailla. Joka tapauksessa voit tehdä melkein mitä vaan jos mielikuvituksesi on tarpeeksi suuri. Ja muutenkin koko peli systeemi on hyvin helppo ymmärtää (ainakin perus sännöt). 

Minulla ei ole muuta arvosteltavaa juuri nyt muttä voin antaa mielipiteeni nyt.

5/5